یکی از اولین و مهم ترین مسئله هایی که در پروسه برندسازی باید به آن توجه ی  ویژه داشت، ایجاد نمودن شفافیت در کلیه بخش هاست.هنگامی که ماموریت برند شما دقیق و شفاف باشد، بایدها و نبایدهای برندتان برای همگان به صورت مشخص شده می باشد، احساسی که قرار است مشتریانتان از به یاد آوردن برند شما در ذهنشان ایجاد شود، فعالیت کارکنان، معیارهای موفقیت و … به صورت واضح  و شفاف مشخص شده باشند، به همین  آسانی می توانید در مسائل مختلف مرتبط با راهبرد ها، تاکتیک ها و…، تصمیم گیری های درستی داشته باشید.

اصول برند سازی

در ساخت برند با جایگاهی مناسب اصولی کمک می کنند، که در ذیل به آن اشاره می کنیم:

ثبات: بایدها و نبایدهای برند خود را پیوسته به صورت شفاف و واضح، معین نمایید .دارا بودن  بینش و درک عمیقی از برند این امکان را به شما  می دهد که تصمیم گیری های درستی داشته باشید. شایان ذکر است که با ایجاد تغییرات پی در پی در پیام و هویت برند خود، نمی توانید به چنین امری دست یابید . همان طورکه قبلا به آن اشاره شده است ثبات به معنای عدم تغییرات در پیشرفت و مخالف با نوآوری و خلاقیت نمی باشد . ثبات، در ارزش ها و دلایل وجودی یک برند و تعهد به وعده های آن است.

آمادگی برای مقابله با شکست: متخصصان برند می دانند که معیارها و مشخصه های های موفقیت چگونه هستند و چگونه باید این مشخصه ها  را در کنار هم قرار دهند تا به موفقیت دست پیدا کنند.نکته قابل توجهی وجود دارد و آن این است که نباید فراموش کرد شکست باید دائما  قسمتی از برنامه های برنده باشد و برای مقابله با آن، از قبل برنامه ریزی های مشخصی داشته باشند. هیچ برندی از شکست در امان  نیست. توانایی روبروشدن و مقابله با آن، تفاوت برندهای قوی و برتر را در بین  سایرین، نمایان می نماید.

توجه به کارمندان به عنوان سفیران برند: خلق درکی عمیق و دید درستی  نسبت به یک برند برای هرکدام  از کارکنان به آنان کمک می کند تا هریک از آن ها  بتوانند به عنوان سفیری به منظور معرفی برند نقش آفرینی کنند. فراموش نکنید که خلق حس وفاداری  نسبت به برندتان، در میان کارکنان، از رجحان  برخوردار می باشد. تا هنگامی که کارکنان خود را جزئی از اجزای یک برند ندانند و حس یکی شدن با آن را  نداشته باشند، نمی توانند نماینده ی موفقی باشند و در نتیجه هیچ کدام  از برنامه های شما به موفقیت نخواهند رسید.

فرض کنید هر کدام از آنها از نخست تا به الان  پیامی معین  داشته اند ، و  راهبرد های معین  شده ای را دنبال می کنند و بر وعده های برند خو د مقید  هستند و هر آنچه که  انجام میدهند و با هر پیشرفتی به دنبال پیشرفت  تحقق اهداف و وعده های خود به مشتریان هستند. برندی که دلیل هویت آن ارائه ی روشی  متفاوت تر  از کیفیت خدمات الکترونیکی است،کلیه ی  فعالیت های خود را در امتداد تحقق این هدف برنامه ریزی می کند پیام معین  با اهداف شفاف، انتظارات مشخصی را از سوی مشتریان هم خواهد داشت.

نتیجه گیری

چنانچه  به هرکدام  از این اصول توجه دقیقی صورت گیرد این اجازه را به  شما می دهد که ارتباط مناسبی میان هریک از بخش ها ایجاد نمایید .همیشه  به خاطر داشته باشید که هدف ازشکل گیری  هر برندی، ایجاد ارزشی جدید برای مشتریان و صاحبان سهام و سرمایه می باشد . در غیر این صورت هیچ دلیلی برای وجود آن، قابل قبول نمی باشد.

فرم ارسال نظر

پاسخ دادن به :

با تشکر از ارسال نظر شما . پس از تایید انتشار خواهد یافت .
در فرم پر شده خطاهایی وجود دارد. لطفا آنها را بررسی کنید.
اعتبارسنجی فرم موفق بود!
ثبت شرکت آراکس

سرعت و دقت بالا

ثبت شرکت آراکس

پایین‌ترین‌ کارمزد و هزینه

ثبت شرکت آراکس

همه جا در دسترس و پاسخگو

آخرین اخبار

  • 20 فروردین

    اصلاح ماده 4 آیین نامه اجرایی 13

    مبنی بر حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیازهای کشور و تقویت آنها در امر صادرات

  • 21 فروردین

    سامانه چت آنلاین

    راه اندازی سامانه چت آنلاین مجموعه حقوقی آراکس در جهت راحتی مشتریان محترم

آخرین نظرات کاربران

  • امیر اسلامی نیا

    باسلام و احترام. ممنونم از مجموعه ثبتی آراکس بخاطر ثبت برند اینجانب و برخورد و پیگیری پرسنل 

  • نوید بهروزی

    باید گفت یکی از بهترین مجموعه های ثبت شرکت، مجموعه ثبتی آراکس هست.